OGŁOSZENIE
W związku ze zmianą struktury organizacyjnej Działu Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi w Powszechnej Spółdzielni Mieszkaniowej w Chrzanowie informujemy,
iż od 18.11.2024r. wszelkie sprawy dotyczące instalacji centralnego ogrzewania w godzinach pracy Spółdzielni należy zgłaszać do właściwej dla miejsca zamieszkania Administracji Osiedlowej pod niżej wymienionymi numerami telefonów:
- Administracja Osiedla Północ: 32 623 46 79,
- Administracja Osiedla Młodości: 32 623 53 21,
- Administracja Osiedla Trzebińska: 32 623 66 76 wew. 31,
- Administracja Osiedla w Libiążu: 32 627 74 08,
- Administracja Osiedla Widokowe: 32 612 15 08.
Awarie po godzinach pracy Spółdzielni niezmiennie prosimy zgłaszać pod nr telefonu: 32 623 47 54 lub 512 896 672.
Ponadto informujemy, iż nr telefonu do Mistrza Centralnego Ogrzewania tj. 32 623 66 12 wew. 36 zostanie wyłączony
z użytkowania.
Zarząd PSM w Chrzanowie
Chrzanów, dnia 14.11.2024r.
Półroczne rozliczenie kosztów dostawy i podgrzania wody
W związku ze zbliżającym się zakończeniem okresu rozliczeniowego kosztów dostawy wody zimnej i kosztów podgrzania wody użytkowej, Powszechna Spółdzielnia Mieszkaniowa w Chrzanowie uprzejmie informuje, że na dzień 31 grudnia br. w budynkach, w których dokonano wymiany dotychczasowych wodomierzy na wodomierze z radiowym systemem odczytu, zostaną dokonane zdalnie odczyty stanów wodomierzy (bez udziału użytkowników lokali i bez potwierdzania ich przez użytkowników lokali).
Na ich podstawie Spółdzielnia dokona rozliczenia kosztów zużycia wody i odprowadzonych ścieków za okres od 1 lipca do 31 grudnia 2022r. Prosimy użytkowników mieszkań o kontrolne (wizualne) odczytanie w dniu 31 grudnia br. stanów wodomierzy i zachowanie ich dla sprawdzenia poprawności rozliczenia zużycia wody za II półrocze br. Rozliczenie za wymieniony okres zostanie doręczone w późniejszym terminie. Jeżeli odczyt wskazań drogą radiową nie powiedzie się, Spółdzielnia wyznaczy termin i dokona odczytu uzupełniającego po udostępnieniu lokali przez użytkowników. W takim przypadku użytkownik lokalu ma możliwość uzgodnienia indywidualnego terminu odczytu. Odczyty uzupełniające wskazań wodomierzy winny być zakończone przed upływem 14 dni od terminu odczytu radiowego.