e-BOK

Zapraszamy

Logowanie

Get Adobe Flash player

Dzisiaj

Dzisiaj jest: 17 Maj 2024    |    Imieniny obchodzą: Weronika, Sławomir, Brunon

Wyróżnienia

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń

Kalendarz wydarzeń

maj 2024
N P W Ś C Pt S
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Galeria nowości

Informacja o formularzach na potrzeby sporządzenia deklaracji

Zarząd Powszechnej Spółdzielni Mieszkaniowej w Chrzanowie informuje, że od 1.lipca 2013 r. gospodarką odpadami komunalnymi w imieniu gmin Chrzanów, Trzebinia i Libiąż na ich terenie zajmować będzie się Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna”.

W celu realizacji tego obowiązku Zgromadzenie Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna” w dniu 5 marca bieżącego roku podjęło uchwały, w sprawie wprowadzenia nowego systemu gospodarowania odpadami, w tym uchwałę nr 4/2013 w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie gmin członkowskich Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”.

Za przejęcie obowiązków związanych z odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych będzie pobierana opłata, zależna od liczby osób zamieszkujących daną nieruchomość.

Dla mieszkańców nieruchomości zamieszkałych wysokość stawki opłaty zależna jest od sposobu zbierania odpadów komunalnych. Dla mieszkańców nieruchomości, którzy będą segregować odpady opłata będzie obliczona według stawki niższej, która wynosi 8,70 zł, natomiast przy braku segregacji odpadów, opłata będzie obliczana według stawki wyższej, która wynosi 15,00 zł.

Opłata dla nieruchomości stanowi iloczyn liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość oraz wyżej wymienionej stawki opłaty.

Wysokość wnoszonej opłaty będzie wynikała ze złożonej przez zarządcę nieruchomości deklaracji, sporządzonej w oparciu o informację przedkładaną przez poszczególnych użytkowników lokali mieszkalnych, którym przysługują tytuły prawne do tych lokali.

Wzór Informacji określił Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna”.

Formularze Informacji zostaną dostarczone do skrzynek oddawczych. Wypełniony wzór formularza Informacji zostanie zamieszczony w marcowym wydaniu Biuletynu i na stronie internetowej Spółdzielni.

Wypełnione i podpisane formularze Informacji prosimy oddawać do Administracji osiedli lub siedziby Spółdzielni przy ul. Kard. Wyszyńskiego 17 pokój nr 124, do dnia 19 kwietnia 2013 roku.

W przypadku nie dostarczenia Informacji w wyżej wymienionym terminie, do naliczeń z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi brane będą dotychczasowe dane o ilości osób zameldowanych w poszczególnych mieszkaniach. Jeżeli dane dotychczasowe okażą się niezgodne ze stanem faktycznym konsekwencje z tego tytułu poniesie osoba dysponująca prawem do mieszkania.

Zarząd PSM w Chrzanowie